Dag 2 .

Hejhej bloggen alla mina älskade , Fölåt för att jag inte blogga igår jag kom hem lite sent o sånt <3
Men igår hade jag ju en vanlig skoldag ja och ni vet väl hur en vanlig skoldag är ?
sen i matsalen så prata jag o weam att tagga t bio ? och se på trassel sen bestämmde vi dt så hörde ngra tjejer dt så gick vi alla , inte direkt alla men a nivet
sen gick vi stog på kö i typ 100 timmar sen äntlingen var det dags att gå in ,
Sen gick vi in i kolla på trassel den var i 1 och 40 minuter , vi kolla i 3d och i sv-tal
FILMEN ÄGDE SKIT MKT ! <3
JAG REKOMMENDERAR ATT NI SKA KOLLA PÅ DEN <3
bild kmr upp sen <3
jaa Juste måste ba GRATTIS T MITT VIDEOKLIPP SOM JAG LA UPP PÅ YOUTUBE MED HELA 20951 BESÖKARE
HHAHHA BA SÅ NIVET GRATTIS <3 :)

PUSS /SAYA


filmen börja 17:50 och sluta 20:00
och så kom jag hem halv 9 men puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0